Sensors! - Reisverslag uit Västerås, Zweden van Jacqueline Wijsman - WaarBenJij.nu Sensors! - Reisverslag uit Västerås, Zweden van Jacqueline Wijsman - WaarBenJij.nu

Sensors!

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

18 Oktober 2008 | Zweden, Västerås

Hallo allemaal!

Nog even een korte update van mij voordat ik een week ‘op vakantie ga’. Vanmiddag ga ik de hele familie (vader, moeder, broers, zus) van het station halen. Als het goed is hangen ze nu ergens in de lucht tussen Düsseldorf en Stockholm. Ze blijven hier een week om eens te zien waar ik nu eigenlijk al anderhalve maand uithang. :-)

Het goede nieuws van afgelopen week is dat ik een sensor systeem heb! Woensdag mocht ik langskomen bij Motion Control voor een demonstratie en mocht ik de sensors meenemen. Donderdag had ik nog even moeite om ze aan de praat te krijgen, maar nadat ik de juiste driver had, lukte dat zowaar! Nu kan ik dus mooi metingen doen en erachter komen dat de data niet echt goed klopt. Daar had ik al rekening mee gehouden, dus ik ben begonnen met wat calibratie. Nog steeds is de data niet helemaal goed, dus na komende week maar eens kijken of het goed genoeg is of dat ik nog andere dingen moet verzinnen om betere data te krijgen. Maria kwam gisteren ook even langs om te kijken naar de sensors en vond nog steeds dat ik goed bezig was. :-) We hebben een afspraak gemaakt voor na mijn vakantie om te praten over het vervolg van mijn opdracht.

En nu zit ik heel hard te piekeren over wat ik eigenlijk verder heb gedaan de afgelopen week… Ik kom tot de conclusie dat er niet zo veel over te vertellen is. Ik heb een aantal keer gekletst met de familie om alles te regelen voor hun vakantie hier. Ook heb ik nog wat meer research gedaan naar de bussen, treinen en andere vervoersmiddelen, zodat we in ieder geval weten hoe we overal kunnen komen.

Dat was het eigenlijk wel, dus maar een kort verhaaltje vandaag. Volgende week meer over de vakantie! Ik ga mijn tas inpakken! ;-)

Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Ik ga voor 3 maanden op stage naar het Zweedse Västerås. Daar zal ik gaan bijdragen aan het ontwikkelen van een bewegingssensor voor revalidatiedoeleinden. Verder ga ik natuurlijk genieten van allerlei leuke en mooie andere dingen die Zweden te bieden heeft.

Actief sinds 22 Aug. 2008
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 8925

Voorgaande reizen:

02 Januari 2010 - 30 Januari 2010

Zuidelijk Afrika

02 September 2008 - 30 November 2008

Stage

Landen bezocht: